«НеВинне Інтерв’ю»: нове YouTube-шоу про українські алкогольні напої та гастрономію

Нещодавно на YouTube вийшов перший випуск нового шоу, мета якого – підвищити обізнаність та споживання українцями локальних продуктів та алкоголю. І, звісно, познайомити ближче з самими виробниками.

Формат дуже легкий: невимушена бесіда, дегустація та фудпейринг, який готується прямо під час інтерв’ю, де до алкоголю підбирається така страва, яку ви зможете легко приготувати вдома.

У першому випуску ви познайомитесь з подружжям Левченко, які створили унікальний крафтовий рослинний бальзам RUTA. Ця пара розповіла, чому і як з’явився цей напій, його особливості, а також як можна гармонійно поєднувати щасливі стосунки та будувати успішний сімейний бізнес.

А хто ж автори цього проєкту?

Карина Бочарнікова – маркетолог, яка розпочинала свою кар’єру з таких брендів, як Jagermeister, Jose Cuervo, Jim Beam, Xenta Absenta, Riga Balsam та Vana Tallinn. А останні 3 роки працювала в команді відомої української виноробні SHABO.

Дмитро Саприкін – винний експерт, досвід якого складає 15 років, автор проєктів «Винні Ігри» та «Винні сети», постійний член дегустаційних комісій, має диплом WSET level 3.

«Останні роки українці дійсно звернули багато уваги на місцеві продукти, але відсоток продажів все ще дуже поступається імпорту. Однією з причин такої ситуації ми вважаємо те, що українці просто дуже мало знають про виробників, тому наше завдання – підвищити рівень довіри через це шоу. Ми впевнені, що це веде за собою навіть позитивні результати підвищення рівня економіки, якби то голосно не звучало 😉», – поділився Дмитро.

Цікаво подивитися, що буде далі, адже нам обіцяють найрізноманітніших гостей у кожному новому випуску. Гарного перегляду!

Слідкуйте за актуальними подіями в світі українських вин та винних трендів в телеграм каналі Uwines – Просто про вино

 

516 total views,

Більше історій
Винный гид Киева с 10 по 16 июля