Автор фото - Арсен Федосенко

Маркетинг в виноробстві – як це працює і чому важливо?

Асоціація крафтових виноробів України та Wines of Ukraine спільно з програмою міжнародної співпраці EU4Business за фінансування Європейського Союзу та Німеччини продовжують освітню діяльність: незабаром відбудеться третій семінар для українських виноробів та підприємців, що працюють у виноробній галузі. 

Тема заходу: «Виноробня як бренд. Маркетинг, PR, енотуризм»

Семінар відбудеться у Києві 21 та 22 жовтня. До участі у заході запрошуються українські підприємці, що працюють у виноробній галузі — участь є безкоштовною.

Про що йтиметься на семінарі й хто буде його спікерами?

“Цього разу наші досвідчені спікери розповідатимуть про надзвичайно важливі речі. Йтиметься про розробку маркетингової та PR-стратегії виноробні та специфіку її впровадження на ринку України. Як створити ідеальну етикетку? Як впливає особистість винороба на продажі вин, і як сформувати й успішно використовувати так званий «персональний бренд»? Як комунікувати у соцмережах та співпрацювати з лідерами думок? Також говоритимемо про побудову продуктів енотуризму на прикладі успішного міжнародного досвіду,» — коментує основні аспекти семінару керівниця освітнього проєкту Євгенія Ніколайчук.

«Ми всі вкладаємо багато зусиль у створення якісних вин. Але зробити гарний продукт — це лише половина справи. Інша половина — зробити так, щоб про нього дізнались, оцінили й полюбили його експерти й споживачі. На жаль, українські винороби приділяють недостатньо уваги маркетинговим аспектам розвитку свого бізнесу. Цьому треба навчатись та втілювати науку в життя,» — вважає голова Асоціації крафтових виноробів України Світлана Цибак.

Програма семінару* обіцяє бути дуже насиченою. Нижче — розклад лекцій, спікери й теми.

21 жовтня (субота)

10:00-11:00 «Маркетингова стратегія —  в ногу з сучасними винними трендами світу». Спікерка: Євгенія Ніколайчук, міжнародна винна експертка, представниця Асоціації крафтових виноробів України.

11:00-11:15 питання-відповіді

11:15-11:30 кава-брейк

11:30-13:30 “Як закохати Україну в своє вино. Вплив персони власника і його бренду на винний бізнес”. Спікерка: Оксана Аккерман, засновниця PR buro Ackermann.

13:30-13:45 питання-відповіді.

13:45-14:30 кава-брейк.

14:30-15:15 «Своя історія, або як утворюється цінність». Спікер: Арсен Федосенко, фахівець  з айдентики, реклами та фотографії.

15:15-15:30 питання-відповіді.

15:30-17:00 «Сторітелінг через етикетку: що розказати про вино покупцю, якщо ваша винарня не в Бордо, а в Броварах». Спікер: Олексій Провороцький, CEO креативної агенції R-Agency.

22 жовтня (неділя) 

10:00-11:30 “Маркетинг через гостинність: Тенденції у світовому винному туризмі і розробка енотуристичних продуктів”. Спікерка: Дарія Холодиліна, міжнародна експертка з винного туризму, екс-представниця відділу розвитку бренду Національної адміністрації туризму Грузії.

11:30-11:45 питання-відповіді.

11:45-12:00 кава-брейк.

12:00-13:00 «Просування крафтових українських вин в рітейлі: варто чи ні? Як потрапити на полиці Сільпо». Спікерка: Анна Пекер, екс-керівниця напрямку «вино та міцний алкоголь» торговельної мережі Сільпо.

13:00-13:15 питання-відповіді.

13:15-13:45 «Як і навіщо дружити зі ЗМІ: теорія й практика ефективних стосунків». Спікерка: Ольга Тодорчук, головна редакторка Drinks+.

13:45-14:30 кава-брейк.

14:30-16:00 «Як просувати себе в e-commerce. Як саме, та чи варто виходити на маркет-плейси крафтовику?» Спікер: Євген Сєган, категорійний менеджер напряму вина та пива Mau Dau. 

16:00-16:30 Заключне слово представників Асоціації Крафтових Виноробів України.

*в програмі можуть відбутися незначні зміни.

Дати й час проведення: 21.10.23 та 22.10.23 з 10:00 до 16:30.

Місце проведення: м. Київ, вул. Велика Житомирська, 33 (Торгово-промислова палата України).

Формат: офлайн (можливість доєднатись в режимі онлайн уточнюється). 

Участь у семінарі є безкоштовною як для членів ГС «Асоціація Крафтових Виноробів України», так і для інших підприємців, але долучитися до події можна лише за умови попередньої реєстрації. 

Кількість місць обмежена, реєстрація за посиланням: bit.ly/seminar_wou

Більш детально про програму семінару, спікерів та теми їхніх виступів розповідатимуть на своїх сторінках у соціальних мережах Асоціація крафтових виноробів України та Wines of Ukraine.

Фото для публікації надані Chateau Chizay (фотограф — Сергій Гудак) та Wines of Ukraine (фотограф — Арсен Федосенко).

Організатор заходу – ГС «Асоціація Крафтових Виноробів України».

Зміст публікації є виключною відповідальністю ГС «Асоціація Крафтових Виноробів України» і не обов’язково відображає позицію Європейського Союзу, уряду Німеччини, GIZ, ФРП.

 

 

2,335 total views,

Більше історій
Гуд ньюс для українських виноробів: нові законопроєкти, що полегшать їм життя