На полицях українських супермаркетів нещодавно з’явилось австралійське вино 19 Crimes. Свого часу це вино стало справжнім проривом в історії дизайну етикетки, і, до того, ж воно розмовляє. Розповідаємо, що до чого.
Історія бренду почалася в 2013 році. Вже через рік в 2014-му продажі вина в США досягли 100 тисяч ящиків, а в 2017-му перевалили за мільйон. За три роки десятикратне збільшення обсягів продажів, на хвилиночку.
Чому так? Є декілька складових успіху.
По-перше – це красиво. Дуже важко пройти повз такої пляшки і хоча б не роздивитись, що воно таке. Чорна пляшка із незвичною етикеткою одразу інтригує. Кожна з етикеток має індивідуальний стиль та інший шрифт.
По-друге, маркетингова легенда – це завжди половина успіху. Особливо, якщо вино хороше (а ми куштували, підтверджуємо).
Історія, що стала основою створення бренду має реальне підґрунтя. В епоху індустріальної революції в Англії люди масово потягнулися з сільських районів в міста. Тоді значно зросла кількість дрібних злочинів, а місцеві в’язниці були переповнені. Тоді королева Вікторія вирішила відправляти злочинців в Австралію, вважаючи, що довгий та виснажливий вояж підкосить силу духу та стане справжнім випробуванням.
У травні 1778 року в Англії було опубліковано список із 19 злочинів, за які відправляли у вигнання. Серед них є серйозні, але більшість здаються просто абсурдними. Усі 19 правопорушень нанесені на винні пробки лінійки вин. Детальніше з переліком і описом можна ознайомитись тут.
Кожна етикетка знайомить нас із реальною історією одного із злочинців: за що він був засланий з Англії до Австралії і що з ним сталося потім. Ця історія вигнань і підкорення континенту почалася в 1787 році, коли ціла флотилія з 11 кораблів (насправді, плавучих в’язниць) вирушила з Лондона до берегів Австралії. Майже століття кораблі регулярно доставляли туди каторжників, останнє судно прибуло в Західну Австралію 10 січня 1868 року.
Основна ідея створення бренду 19 Crimes в тому, щоб показати світу, що саме завдяки силі духу, праці, мистецтву виживання і мужності цих ув’язнених була створена Австралія. Вони майже з нуля побудували країну, яка зараз є однією з найблагополучніших у світі. Як зазначено на сайті виробника “Сьогодні ми п’ємо за цих людей та принципи, за якими вони жили”.
По-третє, технологічність. Кожна пляшка – розмовляє. Для цього треба встановити безкоштовний додаток Living Wine Labels, навести на обличчя на етикетці і картинка оживе. Вас чекатиме історія злочинця «з перших вуст». Додаток доступний для скачування для IOS та Android.
По-четверте, автори 19 Crimes досить точно, хоча і ризикуючи, спрогнозували свою цільову аудиторію – мілленіали. Покоління народжених після 1981 року і до 2000-го. Це молоді, просунуті люди, які мають незашорену свідомість та здатність ризикувати і пробувати щось нове.
До того ж, грає роль колекційної складової. Впевнені, що коли купуєш хоча б одну пляшку, вмикається азарт зібрати всю колекцію.
Наразі існує 7 позицій бренду 19 Сrimes.
Три сортових вина:
– Каберне Совіньон
– Шардоне під назвою «Hard Chard»
– Шираз
Червоні бленди, що йдуть під загальною категорією Rare Red Blend:
– Red Wine
– Banished
– Uprising
– The Warden
П’ять вин з лінійки вже представлені в Україні на полицях супермаркетів «Сільпо». Вартість становить від 259 до 279 грн за пляшку.
Слідкуйте за новинами світу вина, спеціальними пропозиціями та знижками на вино в Телеграм каналі: Просто про вино
В матеріалі використані фото з офіційної сторінки бренду в мережі Facebook. Відеоматеріали: Vimeo та YouTube.
31,514 total views,